پایان کار ایران در کاپ آسیا بسکتبال سه نفره

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، از ساعت ۱۱:۴۰ امروز (شنبه – ۹ فروردین ۱۴۰۴) تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در آخرین بازی خود از دور گروهی مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۵ – سنگاپور، با نتیجه ۱۸ – ۱۱ مقابل استرالیا مدافع عنوان قهرمانی شکست خورد.

تیم ملی ایران که پس از سه برد متوالی مقابل مالدیو، قزاقستان و پاپوا گینه نو به جدول اصلی مسابقات راه یافته بود، در دور گروهی کاپ آسیا در گروه مرگ با تیم‌های ژاپن و استرالیا هم گروه شد که نتوانست از گروه خود صعود کند.

ملی پوشان بسکتبال سه نفره ایران در این گروه با نتایج ۲۱ – ۱۷ و ۱۸ – ۱۱ مقابل تیم‌های قدرتمند ژاپن و استرالیا شکست خوردند تا با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه C، از صعود به دور بعد باز بمانند.

منابع:

http://www.iribf.ir

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *